W czasach ogromnej konkurencji na rynku walka o klienta trwa w najlepsze. Konsument jest coraz bardziej wymagający, a firmy prześcigają się, w pomysłach na przyciągniecie jego uwagi. Samo wytworzenie dobrej jakości produktu to już niestety za mało. Jaką rolę w…
Continue ReadingJak wykorzystać potencjał TikToka w marketingu?
TiKToka pokochali młodzi ludzie na całym świecie. Z tego potencjału garściami czerpią też specjaliści w zakresie marketingu kreując kampanie reklamowe z wykorzystaniem tego kanału społecznościowego. Jak wykorzystać potencjał TikToka w biznesie? Mamy kilka wskazówek, dzięki którym odkryjesz nowy, efektywny kanał…
Continue ReadingSlogan reklamowy – więcej niż słowa
Znany napój energetyzujący doda Wam skrzydeł, a z popularną margaryną się Wam upiecze? Któż nie zna tych sloganów reklamowych? Te znane hasła stały się niejako częścią popkultury. To świetnie obrazuje jak duża może być siła dobrego sloganu w budowaniu wizerunku.…
Continue ReadingBuduj zasięgi, czyli jak współpracować z celebrytami
Współcześnie trendy kreuje się za pośrednictwem social mediów. Ma to odniesienie do wielu branż, dlatego influancerzy stali się nieodłącznym elementem każdej stabilnej strategii marketingu online. Wiele osób zajmujących się budowaniem wizerunku danej marki chciałoby rozpocząć współpracę z celebrytami mającymi gigantyczne…
Continue ReadingSkuteczny marketing, a niski budżet
Biznes potrzebuje reklamy. Jedno warunkuje drugie i odwrotnie. Nie ma promocji, nie ma sprzedaży, a gdy spada sprzedaż, równolegle ogranicza się również środki na promocję. Krąg się zamyka, a firma upada. Nie istnieje jeden przepis na skuteczne działania marketingowe. Każda…
Continue ReadingInstagramowe hasztagi. Jak ich używać i dlaczego są ważne?
Hasztagi, nazwa dla niektórych tajemnicza, a inni mają je w małym paluszku i używają nagminnie. O co chodzi z tymi wygibasami słownymi, które poprzedza znaczek krzyżyka? Przecież zbitki słowne, zwłaszcza te dłuższe, są często niezrozumiałe i trudne do przeczytania. Czemu…
Continue ReadingKiedy eRzecznik jest skuteczny?
Aktywności marketingowe zwłaszcza w ostatnich miesiącach 2020 r. zostały przeniesione do internetu. Marki coraz bardziej kładą nacisk na budowanie trwałej relacji ze swoimi konsumentami. Otwierają się na ich potrzeby i zainteresowania oraz reagują na wątpliwości. Marketing prawdopodobnie nigdy wcześniej nie…
Continue ReadingKampania marketingowa dla księgarni
Nie trzeba się dziwić, księgarnie przeżywają regres. Czytelnictwo co prawda nie umiera, jak sądzą niektórzy, ale zdecydowanie zmienia swoją postać. Część czytelników przerzuciła się na e-booki, inni czytają mniej, bo w codziennym biegu ciągle nie mogą znaleźć czasu. Jeszcze inni…
Continue ReadingManager na Facebooku – jak dać sobie radę?
Manager firmy na Facebooku służy do zarządzania kontem firmowym z jednego miejsca, pomaga uporządkować kwestie reklamy, zarządzać danymi, publikować posty. To miejsce, które sprzyja działaniom firmowym i powoduje, że łatwiej jest się odnaleźć w różnych funkcjonalnościach i możliwościach. A jest…
Continue ReadingSprzedawaj więcej w sklepie internetowym używając maili transakcyjnych
Pomyśl, jakby to było fajnie, gdyby Twoi klienci, którzy spontanicznie dokonali u Ciebie jednorazowego zakupu, stali się Twoimi wiernymi, stałymi klientami? Zaczynali sezon do sprawdzenia Twoich nowości i nie wyobrażali sobie zakupów u konkurencji? Dzięki stosowaniu dobrych maili transakcyjnych możesz…
Continue Reading