Prowadzenie bloga firmowego, jest dla przedsiębiorstwa dobrym pomysłem w szczególności w sytuacji, kiedy posiada ono dużo pomysłów na treści, którymi mogłoby ono podzielić się ze swoimi odbiorcami. Content marketing zaczął zyskiwać na popularności co też wpłynęło na zwiększenie zainteresowania blogiem…
Continue ReadingWpływ marketingu szeptanego na pozycjonowanie
Pozycjonowanie strony internetowej jest bardzo dobrym pomysłem na zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania i tym samym na dotarcie do szerszego grona odbiorców firmy, którzy mogą stać się jej potencjalnymi klientami. Pozycjonowanie jest uznawane za jeden z najbardziej efektywnych sposobów…
Continue ReadingJak prowadzić fanpage na Facebooku?
Jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych jest Facebook. Z portalu tego korzysta bardzo duża liczba użytkowników, co daje firmom bardzo dużą szansę na dotarcie z przekazem reklamowym do szerokiego grona swoich potencjalnych odbiorców. Prowadzenie fanpage na Facebooku to jeden ze sposobów…
Continue ReadingMarketing a reklama
Marketing a reklama, jakie różnice między nimi występują? Reklama wykorzystywana jest w celu promocji danej marki, jej produktu lub usługi, marketing ma podobne zadanie. Często więc pojęcia te używane są zamiennie, jednak czy jest to poprawne działanie. Reklama a marketing…
Continue ReadingKomu zlecić pozycjonowanie strony internetowej?
Posiadając stronę internetową i prowadząc działania w sieci firma oczekuje zauważalnych efektów. Będą one możliwe jednak tylko wtedy, gdy strona internetowa będzie odpowiednio pozycjonowana. Nie da się ukryć, że bez podejmowania tych działań jej funkcjonowanie na niewiele się zda, jednocześnie…
Continue ReadingPromowanie firmy w social mediach
Promowanie firmy, obecnie głównie skupia się na działaniach w Internecie. Ze względu na to, że media społecznościowe stały się bardzo popularne w ostatnim czasie, firmy wykorzystują je do reklamowania swoich produktów i usług, a także do komunikowania się ze swoimi…
Continue ReadingGdzie szukać i jak wybrać influencera?
Zastanawiasz się, jak wybrać influencera, w dobie, gdy na decyzje zakupowe klientów w dużej mierze wpływają opinie na temat danego produktu? Nic dziwnego, w końcu ciekawie przeprowadzone kampanie reklamowe, mogą być doskonałą przynętą… Podpowiadamy, gdzie szukać i jak wybrać influencera,…
Continue ReadingWady i zalety prowadzenia bloga
Jeśli zastanawiasz się, jakie są wady i zalety prowadzenia bloga, to znak, że znalazłeś się we właściwym miejscu i prawdopodobnie myślisz o założeniu własnego bloga. Blogowanie to obecnie nie tylko coraz bardziej popularniejszy sposób spędzania wolnego czasu, ale także możliwość…
Continue ReadingCzy marketing sensoryczny jest popularny?
W czasach ogromnej konkurencji na rynku walka o klienta trwa w najlepsze. Konsument jest coraz bardziej wymagający, a firmy prześcigają się, w pomysłach na przyciągniecie jego uwagi. Samo wytworzenie dobrej jakości produktu to już niestety za mało. Jaką rolę w…
Continue ReadingJak wykorzystać potencjał TikToka w marketingu?
TiKToka pokochali młodzi ludzie na całym świecie. Z tego potencjału garściami czerpią też specjaliści w zakresie marketingu kreując kampanie reklamowe z wykorzystaniem tego kanału społecznościowego. Jak wykorzystać potencjał TikToka w biznesie? Mamy kilka wskazówek, dzięki którym odkryjesz nowy, efektywny kanał…
Continue Reading