Kiedy nie warto promować firmy w social mediach? Media społecznościowe stały się potężnym narzędziem marketingowym, pozwalającym firmom na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Jednak nie w każdym przypadku promowanie firmy w tych kanałach jest dobrym pomysłem. Istnieją sytuacje i okoliczności, w…
Continue ReadingCo jest najlepszą formą reklamy w dzisiejszym świecie?
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie reklama odgrywa kluczową rolę w budowaniu świadomości marki, dotarciu do potencjalnych klientów oraz generowaniu sprzedaży. Zmieniające się technologie i rosnąca liczba kanałów komunikacji stwarzają szeroki wachlarz możliwości dla marketerów, ale jednocześnie stawiają przed nimi…
Continue ReadingNa czym polega SEO?
W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, gdzie konkurencja o uwagę użytkowników jest coraz większa, istotą sukcesu dla wielu witryn internetowych jest ich widoczność w wynikach wyszukiwania. Tutaj właśnie wkracza w grę SEO, czyli Search Engine Optimization, czyli po polsku Optymalizacja dla…
Continue ReadingNowe trendy w reklamie
Współczesna rzeczywistość reklamowa to dynamiczny krajobraz, który stale ulega zmianom pod wpływem postępu technologicznego, ewolucji społecznej i ewaluacji preferencji konsumentów. Nowe trendy w reklamie stanowią refleksję tych dynamicznych zmian, definiując nowe kierunki i strategie, które pozwalają firmom dotrzeć do swojej…
Continue ReadingCzym jest content marketing i czy warto go stosować?
Promowanie swojego biznesu w jakościowy sposób powinno być dziś podstawą. Content marketing zorganizowany we właściwy sposób pozwala to osiągnąć. Warto więc poznać to zagadnienie nieco lepiej. Co to jest content marketing? Zdobywanie nowych klientów to codzienna bolączka każdego przedsiębiorcy. Bez…
Continue ReadingReklama w sieci czy może tradycyjna? Która z nich jest lepsza?
Reklama w sieci czy może tradycyjna? Która z nich jest lepsza? Każde przedsiębiorstwo, które chce odnieść sukces i pozyskać nowych klientów musi zadbać o skuteczną reklamę. Marketing zarówno ten prowadzony w Internecie jak i w tradycyjnym sposób jest bardzo ważny.…
Continue ReadingPo co prowadzić bloga firmowego?
Prowadzenie bloga firmowego, jest dla przedsiębiorstwa dobrym pomysłem w szczególności w sytuacji, kiedy posiada ono dużo pomysłów na treści, którymi mogłoby ono podzielić się ze swoimi odbiorcami. Content marketing zaczął zyskiwać na popularności co też wpłynęło na zwiększenie zainteresowania blogiem…
Continue ReadingWpływ marketingu szeptanego na pozycjonowanie
Pozycjonowanie strony internetowej jest bardzo dobrym pomysłem na zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania i tym samym na dotarcie do szerszego grona odbiorców firmy, którzy mogą stać się jej potencjalnymi klientami. Pozycjonowanie jest uznawane za jeden z najbardziej efektywnych sposobów…
Continue ReadingJak prowadzić fanpage na Facebooku?
Jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych jest Facebook. Z portalu tego korzysta bardzo duża liczba użytkowników, co daje firmom bardzo dużą szansę na dotarcie z przekazem reklamowym do szerokiego grona swoich potencjalnych odbiorców. Prowadzenie fanpage na Facebooku to jeden ze sposobów…
Continue ReadingMarketing a reklama
Marketing a reklama, jakie różnice między nimi występują? Reklama wykorzystywana jest w celu promocji danej marki, jej produktu lub usługi, marketing ma podobne zadanie. Często więc pojęcia te używane są zamiennie, jednak czy jest to poprawne działanie. Reklama a marketing…
Continue Reading