Hasztagi, nazwa dla niektórych tajemnicza, a inni mają je w małym paluszku i używają nagminnie. O co chodzi z tymi wygibasami słownymi, które poprzedza znaczek krzyżyka? Przecież zbitki słowne, zwłaszcza te dłuższe, są często niezrozumiałe i trudne do przeczytania. Czemu…
Continue ReadingKiedy eRzecznik jest skuteczny?
Aktywności marketingowe zwłaszcza w ostatnich miesiącach 2020 r. zostały przeniesione do internetu. Marki coraz bardziej kładą nacisk na budowanie trwałej relacji ze swoimi konsumentami. Otwierają się na ich potrzeby i zainteresowania oraz reagują na wątpliwości. Marketing prawdopodobnie nigdy wcześniej nie…
Continue ReadingKampania marketingowa dla księgarni
Nie trzeba się dziwić, księgarnie przeżywają regres. Czytelnictwo co prawda nie umiera, jak sądzą niektórzy, ale zdecydowanie zmienia swoją postać. Część czytelników przerzuciła się na e-booki, inni czytają mniej, bo w codziennym biegu ciągle nie mogą znaleźć czasu. Jeszcze inni…
Continue ReadingManager na Facebooku – jak dać sobie radę?
Manager firmy na Facebooku służy do zarządzania kontem firmowym z jednego miejsca, pomaga uporządkować kwestie reklamy, zarządzać danymi, publikować posty. To miejsce, które sprzyja działaniom firmowym i powoduje, że łatwiej jest się odnaleźć w różnych funkcjonalnościach i możliwościach. A jest…
Continue ReadingSprzedawaj więcej w sklepie internetowym używając maili transakcyjnych
Pomyśl, jakby to było fajnie, gdyby Twoi klienci, którzy spontanicznie dokonali u Ciebie jednorazowego zakupu, stali się Twoimi wiernymi, stałymi klientami? Zaczynali sezon do sprawdzenia Twoich nowości i nie wyobrażali sobie zakupów u konkurencji? Dzięki stosowaniu dobrych maili transakcyjnych możesz…
Continue ReadingJak marketingowo reklamować startup?
Podstawę w początkowym etapie rozwoju każdej firmy, w tym także startupu stanowi dobry marketing. Często zdarza się tak, że to właśnie dobrze przemyślana i udana kampania reklamowa przesądza o sukcesie biznesu. Wbrew pozorom nie wszystkie metody promocji wymagają ogromnych nakładów…
Continue ReadingPrzewodnik po reklamie mobilnej. Jak zacząć?
Większość wyszukiwań okolicznych biznesów (fryzjer, mechanik, pizzeria) odbywa się dziś przez smartfon. Warto być tam, gdzie sto procent uwagi skupiają Twoi klienci, a więc na ekranie ich telefonu. Social-media: Najprostsze rozwiązanie Jeśli Twoje reklamy są na Facebooku lub Instagramie, to…
Continue ReadingeRzecznik prawdę Ci powie! Reprezentant, a splendor marki
O marketingu szeptanym słyszeli prawie wszyscy, jednak na czym polega funkcja eRzecznika nie wie prawie nikt. To poważny błąd strategiczny, bowiem działania przy wykorzystaniu tego drugiego często przynoszą markom wymierne korzyści wizerunkowe, co w dłuższej perspektywie czasowej ma odbicie w…
Continue ReadingCopywriter dla firmy – pracownik do zdań specjalnych. Czy każdy się nadaje?
Mistrz słowa, sprawny analityk, a zarazem wszechwiedzący marketingowiec. Wbrew pozorom stanowisko copywritera wymaga wielu umiejętności i zaangażowania. Czy, wiec każdy może zostać osobą odpowiadającą za tworzenie contentu? Zdecydowanie nie. A jak znaleźć specjalistę, który sprawi, że skuteczność prowadzonych przez nas…
Continue ReadingTeksty synonimizowane – czy to ma jeszcze sens?
Teksty synonimizowane powstały z powodu potrzeb seowców i pozycjonerów. Jeszcze kilka lat temu święciły tryumfy. Były bardzo proste w zastosowaniu – jeden zgrabnie napisany tekst z synonimami pozwalał na stworzenie kilkunastu innych. A to duża oszczędność czasu. Ostatnio jednak zdaje…
Continue Reading